Iwájú: A Day Ahead
"Iwájú: A Day Ahead" har spelats in på hela tre kontinenter och berättar en historia om grundarna till det panafrikanska serietidningsförlaget, Kugali, som såg sin dröm bli verklighet genom att skapa en originalanimation tillsammans med Walt Disney Studios. Filmen är skapad av ABC News och Walt Disney Studios.
I en dokumentär som filmats på hela tre kontinenter berättar “Iwájú: A Day Ahead” historien om grundarna till det panafrikanska serietidningsförlaget, Kugali, som såg sin dröm slå in när de skapade en originalanimerad serie ihop med Walt Disney Animation Studios. Filmen är skapad av ABC News Studios och Walt Disney Animation Studios team som har gjort "Into the Unknown: Making Frozen" och är en dokumentär som visar att allt är möjligt när begåvning får en ärlig chans.