Bränn allt
Precis när Dereks tillstånd verkar ha förbättrats uppstår en allvarlig komplikation, vilket får Kit att frukta att han kan vara det senaste offret för Cains mörkläggning. När Cains före detta flickvän tas in på sjukhuset för en operation får läkarna äntligen en inblick i hans privatliv.
Precis när Dereks tillstånd verkar ha förbättrats uppstår en allvarlig komplikation, vilket får Kit att frukta att han kan vara det senaste offret för Cains mörkläggning. När Cains före detta flickvän tas in på sjukhuset för en operation får läkarna äntligen en inblick i hans privatliv. Under tiden informerar Conrad Marshall om den akuta situationen på sjukhuset.