Bara vänner?
Penny kämpar med flera kriser: Hon är förvirrad angående sina känslor för Rob och Sebbe, hon är osams med Camilla, och hon går inte ihop med sin nya rival på skolan – Martha.
Penny kämpar med flera kriser: Hon är förvirrad angående sina känslor för Rob och Sebbe, hon är osams med Camilla, och hon går inte ihop med sin nya rival på skolan – Martha. I skolan försöker Penny vara ärlig med Sebbe, men i affekt gör han slut med henne. Hon får stöd från Rob och blir sams med Camilla. Tack vare Penny går Sasha till barnhemmet för att övertyga Vicky om att komma tillbaka till M.A.R.S.