Kalla krigets förlorade kärnvapen
När världens två största supermakter tävlar om herraväldet sporras enastående framsteg inom militär teknik. I nästan 50 år ägnade sig USA och Sovjetunionen åt en omfattande kapprustning, känd som Kalla kriget. Banbrytande datorgrafik låter oss tömma havet och avslöjar chockerande tecken på en hemlig kärnvapenkonfrontation.