Keegan-Michael Key på de isländska lavafälten
Bear Grylls sveper in med ett jetpack för att hämta komikern Keegan-Michael Key och kickstartar deras adrenalinhöjande äventyr på Islands lavafält.
Som tagen rakt ur en science fiction-film sveper Bear Grylls in med ett jetpack för att hämta komikern Keegan-Michael Key och kickstartar deras adrenalinhöjande äventyr på Islands lavafält. Från en farlig nerfirning från en 60-meters klippa till en uthållighetsprövande klättring, blir Keegan-Michael utmanad utöver sina mentala och fysiska gränser i en verkligen livsförvandlande upplevelse.