Överseende
Robin Roberts har en intim konversation med den underhållande komikern Loni Love, skådespelerskan och sångerskan Chrissy Metz and och den älskade TV-personligheten Kelly Osbourne om att upptäcka och ha överseende med sig själva. Lär dig hur dessa mångfasetterade kvinnor har transformerat sina erfarenheter av fördomar och känslor av nederlag till den energi som gjort deras liv och karriärer till deras vildaste drömmar.