Besläktade själar
Medan Abbie, Crane och Jenny försöker återgå till det normala utgör Kindred återigen ett hot. Medan teamet försöker lista ut varför Kindred har blivit ond kommer Crane på att hans romantiska möten med Zoe kan ha orsakat långvariga problem.