Hjorten
Det är dags för transplantationen. Hela familjen samlas på sjukhuset inför behandlingen, men hur avgörande den än är så fortsätter livet med alla vardagliga problem och förpliktelser. Anne marknadsför sin senaste bok och hanterar samtidigt anklagelserna mot förläggaren. Claire måste bevisa att hon tar väl hand om styvdottern, Marion kopplar bort verkligheten och Vincent inleder en ny relation.
Det är dags för benmärgstransplantationen. Hela familjen samlas på sjukhuset inför behandlingen, men hur avgörande den än är så fortsätter livet med alla vardagliga problem och förpliktelser. Anne måste marknadsföra sin senaste bok och samtidigt hantera att förläggaren anklagas för sexuella trakasserier. Hon blir kallad till polisstationen för att prata om saken och inser då att deras relation inte var någon hemlighet. När Caroline ansöker om ensam vårdnad måste Claire bevisa att hon tar väl hand om styvdottern. Marion börjar ta avstånd från det som händer och kopplar bort verkligheten med Louis som hon träffat på sjukhusparkeringen. Vincent inleder en ny relation och glömmer bort familjen.