The Great Escape
Walter hjälper en amatörtrollkarl att leta efter sin assistent, som försvann efter ett trolleritrick. Spåren leder till förfalskade pengar. Samtidigt hjälper Isabel Leo att hålla ett öga på Willa.
Amatörtrollkarlen Preston Miller vill ha Walters hjälp att hitta sin assistent som försvann efter ett misslyckat trolleritrick. Med hjälp av specialagent Judy Green hittar Walter och Leo ledtrådar som gör att de upptäcker en pengaförfalskningshärva. Samtidigt ber Leo Isabel om hjälp att hålla koll på Willa.