Pöbelvälde
På Botswanas våldsamma slagfält är det viktigt att vara en del av en grupp. Styrka i siffror, men seger kommer bara till dem som spelar efter gruppens regler.
På Botswanas våldsamma slagfält är det viktigt att vara en del av en grupp. Styrka i siffror, men seger kommer bara till dem som spelar efter gruppens regler. Hur man förtjänar sin plats i gruppen och hur man kämpar för att behålla den är en fråga om liv – eller död. Och när Afrikas största grupper kolliderar kommer bara de med mest makt, intelligens och lagarbete att överleva.