Mind Over Murder
När Peter gör om källaren till en bar, blir Lois en populär sångerska. Stewie får tänder och bygger en tidsmaskin.
När Peter går på Chris fotbollsmatch råkar han oavsiktligt slå till en gravid kvinna som han trodde var en man. Han blir rastlös av att befinna sig i husarrest och gör om källaren till en bar, och Lois stjäl showen. Under tiden försöker Stewie skapa en tidsmaskin för att slippa ha ont när han får tänder.