En ensam palm
Claire och Marion åker på semester med Léonie och Lou, men solskenet gör inte livet lättare. Ett barn försvinner och Marion blir som besatt. Claire försöker knyta an till sin styvdotter, men det är inte lätt. När en storm bryter ut måste de hålla sig på hotellrummet. Claire inser att hennes syster har en älskare och Marion får reda på att Louis volontärarbetar som clown på sjukhuset.
Claire och Marion åker på semester med Léonie och Lou, men solskenet gör inte livet lättare. Under semestern får de reda på att ett barn har försvunnit, och Marion blir som besatt av fallet. Claire försöker knyta an till sin styvdotter, men det är inte alltid så lätt. De två systrarna träffar även Sarah som verkligen beundrar Anne och hennes böcker. På paradisön kommer sanningen fram. När en storm bryter ut måste Claire, Marion, Sarah och flickorna hålla sig inomhus tillsammans. Claire inser att hennes syster har en älskare och Marion får reda på att Louis volontärarbetar som clown på sjukhuset. Systrarna som inte kan lämna hotellrummet måste hantera den nya informationen.