The Mob: The Addict Who Took Down The Mafia
Henry Hill var bara en maffiagangster på gräsrotsnivå. Men gripandet av honom för droghandel 1980 påbörjar fallet för maffiagänget bakom den största stöten i USAs historia. Historien är känd genom Martin Scorseses klassiker "Goodfellas", och här berättas den sanna historien om Henry Hill genom tidigare okända fotografier, nyfunna avlyssningar och exklusiva intervjuer med bland annat hans exfru Karen Hill.