Melinda får påhälsning av en ung mans ande som vill gottgöra sitt agerande mot sin fru Donna. När Melinda går med på att hjälpa anden upptäcker hon att Donna skilde sig från honom eftersom han var besatt av sin före detta flickvän. Samtidigt försöker en ung pojke stjäla något värdefullt från hennes affär.
Melinda blir hemsökt av en ung mans ande som vill gottgöra sitt agerande mot sin fru Donna. När Melinda går med på att hjälpa anden upptäcker hon att Donna skilde sig från honom eftersom han var besatt av sin före detta flickvän. Samtidigt försöker en ung pojke stjäla något värdefullt från hennes affär, och Melinda blir överraskad när hon upptäcker vad som ligger bakom hans motiv.