The Cat Came Back
När Cheryls katt dör lovar Jim att ge den en ordentlig begravning, men så kommer en match i amerikansk fotboll i vägen.
Jim är på väg till fotbolls-arenan med Dana och Andy när Cheryl ringer och berättar att familjens katt har dött. Cheryl vill att Jim ska komma hem, så de tre skyndar sig hem för att trösta Cheryl för att hinna tillbaka till matchen – men en så kallad begravning sätter käppar i hjulen för dem. Dessutom är marken så hård att Jim inte kan gräva ner katten, så han lägger den i frysen ute i garaget.