Leap of Faith
Kelly lever ett ensamt liv i en storstad, otillfredställd och längtar efter mer. Bakom lyckta dörrar undrar hon om någon någonsin kommer att förstå henne. När nya grannen Johnny flyttar in i huset bredvid, fascinerar han Kelly. Hon iakttar hans dagliga rutin och upptäcker snart att det är något mycket annorlunda med honom. Kelly ger sig ut på en resa för att ta reda på mer om Johnny och konfronterar samtidigt sina egna demoner.