Lego Disney Prinsessor: Det gåtfulla slottet
I den helt nya filmen "LEGO Disney Prinsessor: Det gåtfulla slottet" går Tiana, Viana, Snövit, Rapunzel och Ariel på äventyr när de transporteras till ett mystiskt slott. Kort efter ankomsten upptäcker de snart att Gaston har kommit på en ond plan för att ta över alla deras kungadömen! Prinsessorna måste samarbeta för att klara utmaningar gömda djupt innanför slottets murar och försöka rädda deras kungadömen från Gaston. Kommer tapperhet, kvicktänkthet och vänskapen att segra?