Lost Boys
Melinda och Andrea får i uppdrag att auktionera bort möbler från ett värdshus i närheten innan byggnaden ska rivas av den nya ägaren. När hon städar ur källaren upptäcker Melinda själarna till tre unga pojkar som dog i en barnhemsbrand 1956. Hon måste hjälpa dem gå vidare till den andra sidan innan värdshuset jämnas med marken, annars blir de fast på jorden för evigt.