I Am A Tree
Cristina träffar Burkes föräldrar; de blivande läkarna kämpar för att Izzie ska bli återanställd; Addison tar en paus från sina sjukhusplikter; en kirurgpatient utnyttjar det som kan vara hennes sista dag till fullo.