En tävling med nya kirurgiska innovationer startar.
En tävling med nya kirurgiska innovationer startar och doktorerna ser fram emot att få bidra. Catherines gamla vän har ett chockerande förslag till Catherine och Jackson, och Meredith behandlar en patient som inspirerar hennes projekt.