Making the Wish: Disney's Newest Cruise Ship
På ett tvåhundra år gammalt skeppsvarv i norra Tyskland tar ett under av modern ingenjörskonst form. Ett arbetslag på tusentals förvandlar 144 000 bruttoton stål till Disneys nyaste kryssningsfartyg.