Marvel's Behind the Mask
"Marvel's Behind the Mask" är en dokumentär om identitetens betydelse för de ikoniska superhjältar som vi känner till och älskar i dag. Marvels legendariska skapelser och berättelser har inte bara speglat vår omvärd, utan också kommit att spegla vår egen identitet och vilka vi i själva verket är.