Mästarna
Emilio Estevez spelar en toppadvokat som döms till samhällstjänst: att träna ett olyckligt knattelag i hockey. Kan han göra bottenlaget till mästare och bekämpa sina personliga demoner samtidigt?
Tuffe advokaten Gordon Bombay förlorar aldrig ett mål. Men som samhällstjänst döms han till att träna ett knattelag i hockey som varken kan åka skridskor, göra mål eller vinna. Bombay inser snart att det finns viktigare saker än att vinna. Med denna nya attityd kämpar sig Bombay och Ducks fram till sitt livs tuffaste match.