Maui Shark Mystery
Varje år samlas tigerhajar i stora mängder utanför Maui. Vad är orsaken? Det är ett mysterium som har existerat i ett decennium. Nu kommer ett team av djärva hajforskare i kontakt med ett av havets största rovdjur för att ta reda på det. Det betyder fridykning, ansikte mot ansikte, oskyddat. Men de här unga kvinnorna kommer att göra allt som krävs för att få den information de behöver för att lösa gåtan.