Where Do We Go From Here
Meredith och April jobbar på som vanligt på sjukhuset trots tumult i deras privatliv.
Medan Derek förbereder sig för sin flytt till Washington DC håller Meredith sig sysselsatt på sjukhuset. Under tiden får Jackson och April besvärliga nyheter och Arizona och Amelia diskuterar hur de bästa kan närma sig dr Herman.