Min stora kärlek
En man som är så ytlig att allt han bryr sig om är kvinnornas kroppar finner sann kärlek efter att ha blivit hypnotiserad till att se skönheten som även finns hos de minst fysiskt attraktiva kvinnorna.
Jack Black spelar rollen som Hal i denna tunga komedi från Farrelly-bröderna, en kvinnojägare som efter en förändrande upplevelse med en självhjälpsguru inte inser att hans ursnygga flickvän (Gwyneth Paltrow) faktiskt väger 150 kilo och inte är så snygg. Under tiden är hans playboy-kompis Mauricio (Jason Alexander) fast besluten att bryta förtrollningen i denna varma och roliga film.