Ghost Bride
En avliden frus ande spökar för sin makes nya fästmö, eftersom hon inte står ut med tanken på att han älskar någon annan. Den nya fästmön misstänker att hennes fästman fortfarande är förälskad i den döda frun som dog i en bilolycka på väg till bröllopsmottagningen. Melinda försöker att hjälpa till genom att få den nya fästmön att sluta tvivla, och dessutom ge den avlidna bruden ett avslut så att hon kan lämna jordelivets sorger bakom sig och gå vidare.