Mutantes S.21: 25 Anos Depois
Efter 25 år återvände Mão Morta till Theatro Circo för att fira det ikoniska albumet "Mutantes S.21" i Portugals musikhistoria, plågad av lokalens förstörelse under dess specialutgåva. Digitala illustrationer åtföljde varje låt, projicerade i realtid under framträdandet, sammanvävda med berättelser från bandmedlemmar, med ett unik porträtt som resultat.