The Longest Day
Lena stöttar Brandon när han berättar en hemlighet som kan krossa familjen. Callie tar med Jude till familjen Quinn.
Lena stöttar Brandon när han berättar en hemlighet som kan krossa familjen. Callie tar med Jude till familjen Quinn i hopp om att han ska sluta känna sig hotad av dem. Jesus slits mellan skuldkänslorna över Emma och pressen att visa sin lojlitet till Hayley. Marianas dansgrupp övar för en tävling och hennes osäkerhet riskerar att knäcka henne.