Kvällschaufför
Eliseo blir utpressad till att agera som kvällschaufför åt Chiara, som är dotter till en hotfull man som bor i byggnaden. Efter att Eliseo har kastat ut Chiaras vänner kysser hon honom plötsligt samtidigt som hennes vänner fotar dem. Men när Eliseo sedan får en chans att få övertaget gör han detta utan att tveka i ett desperat försök att samla fler röster emot projektet.
Chiara, dottern till Renato Di Lella, en skrämmande man från nionde våningen som är engagerad i en fackförening, dansar på taket med sina vänner. Eliseo kastar ut dem, och som hämnd kysser Chiara honom samtidigt som en av hennes vänner tar ett kort på dem. Chiara hotar att visa bilden för sin pappa om Eliseo inte går med på att bli deras chaufför för kvällen. Eliseo har inget annat val än att köra tjejerna och Chiaras pojkvän, Ramiro, till en bar och därefter en fest. Under kvällen ser Eliseo när Chiara kysser sin vän Lala bakom ryggen på Ramiro. När de kommer fram till festen tar Chiara bort bilden, och Eliseo lyckas ta sig in på festen. Han lyckats lura i Ramiro ett flertal shots tills denne somnar, varpå Chiara passar på att hångla med sin vän. Det hon inte märker är dock att Eliseo tar kort på henne. Efter festen visar Eliseo bilderna för Chiara. Han säger åt henne att inte bråka med honom och att hon måste övertala sin pappa att rösta emot poolen. Chiara går med på detta, men senare får Eliseo ett meddelande från henne med bilden på när hon kysser honom.