North of the Sun
Inge Wegge (25) och Jørn Ranum (22) tillbringade nio månader i den isolerade viken på en avlägsen, arktisk ö utanför Nordnorges kust, där de byggde en stuga av drivved och åt utgången mat. Deras motivation? Att surfa på vågor gömda i det stora Atlanten och göra sitt arktiska äventyr oförglömligt.