Now You See Me
När ett borttappat barn förs in på akuten med tecken på fysiska övergrepp försöker Conrad och Cade gå till botten med vad som har hänt med henne. När Devon och Leela är ute och handlar möter de en kvinna som har svårt att andas, och när hon kommer till sjukhuset åtar Devon sig att se till att hon känner sig tillfreds med personalen. Samtidigt ser Bell en öppen plats på State Medical Board, och Billie bestämmer sig för att det är dags att konfrontera sitt förflutna.