Nu är det jul igen 3
Tim Allen är tillbaka som jultomten för fler äventyr och skratt i Nu är det jul igen 3. Julen närmar sig, och Scott Calvin bjuder in släkten, men den lurige Jack Frost försöker ta över julen. Om inte Scott kan få tillbaka sitt jobb som jultomte, kommer julen att frysa inne över hela världen!