Hotet inifrån
Det har aldrig funnits någon förrädare i United States Secret Service...förrän nu. Och bevisen pekar på Pete Garrison, en av organisationens mest betrodda agenter. Nu är Garrison på flykt med två obevekliga federala utredare tätt i hälarna, och han måste kämpa för att rentvå sitt namn och stoppa ett mordförsök på presidenten innan det är för sent!