Out of tune
Finansmannen och jetsettaren Markus Føns är frihetsberövad för ekonomiskt bedrägeri, men efter en brutal misshandel väljer han att gå i frivillig isolering – tillsammans med de svagaste fångarna. Här finns en hierarki som leds av Niels, den självutnämnde ledaren för fångkören.
Finansmannen och jetsettaren Markus Føns är frihetsberövad för ekonomiskt bedrägeri, men efter en brutal misshandel väljer han att gå i frivillig isolering – tillsammans med de svagaste fångarna. Här finns en hierarki som leds av Niels, den självutnämnde ledaren för fångkören. Markus upptäcker snabbt att vägen till ett enkelt liv på isoleringsavdelningen går via kören, men Niels är inte redo att dela makten med någon än.