Let the Games Begin
När det uppstår haveri ombord på ett luftskepp och dess motor fattar eld måste Athena och 118 rädda offer både inne på och utanför en fullpackad idrottsarena. Bobby och Athena släpper av May på hennes första dag i college och diskuterar bröllopsreseplaner, medan Maddie och Chimney går på parterapi.