Panic
En rad utpressningsprogram leder till ett överflöd av nödsituationer för grupp 188. En ambulanshelikopter störtar vid ett sjukhus och i ett flygledartorn havererar systemen. Samtidigt måste Athena återuppleva en traumatisk attack då fallet med en mäklare som begått flera våldtäkter ska upp i rätten. Eddie oroar sig över sin hälsa och Maddies förlossningsdepression förvärras.