Pank och fågelfri
Denna juvel glittrar inte bara av charm, utan är också fylld med klassiska Disney-stunder. Detta är sista gången Walt Disney gav röst åt Musse Pigg och den enda gång då de fyra klassiska karaktärerna Musse, Kalle, Långben och Benjamin Syrsa delar samma film. I Disneys tradition med otroliga berättelser, oförglömliga karaktärer, musik och äventyr ger Benjamin Syrsa oss två historier: Bongo, en fantastisk berättelse om en cirkusbjörn vars hjärta och hjärna överglänser även den störste mobbares, samt Musse och bönstjälken, där Musse, Kalle och Långben ställs mot en jätte i Disneys animerade version av "Jack och bönstjälken".