Power of Money
I ett samhälle som är fullt av mänsklig innovation sticker främst en uppfinning ut: pengar. När civilisationen utvecklas förändras pengarnas betydelse och våra värderingar inom enkel handeln och dagens globala ekonomi . Om moderna pengar återspeglar vem vi är, vad säger de om oss? Värden Jason Silva tar oss med på en rundtur inom handeln genom historien för att ta reda på detta.