Performance Anxiety
Station 118 skyndar till akut undsättning på ett bageri och en kroppsbyggartävling. Bobbys årliga utvärderingar får Chimney att åka till brandmanshögskolan där han stöter på ett bekant ansikte. Eddies moster blir involverad i hans privatliv, och Maddie hjälper en nervös tonåring som drabbats av en panikattack.