Peter Peter kaviar äter
När Lois moster dör och testamenterar sin herrgård till familjen Griffin är Peter ivrig att få flytta in och börja leva på stor fot. Men när han förlorar besinningen på en auktion och bjuder 100 miljoner dollar för ett konstverk, tvingas han göra sig av med sitt nya hem. När Peter upptäcker att herrgården har varit ett horhus och inte är värt någonting måste han hitta på något för att rädda situationen.