Pluto och sjölejonet
Räddningshunden Pluto ska gå sin dagliga tur när han träffar på en sjölejonunge. Sjölejonet, som vill leka, tar Plutos nödkagge, och när Pluto jagar ungen blir det till slut han som måste räddas.