In i skogen
Stan stöter på en gammal barndomsvän, och plågas av minnet om hur han inte stod upp för sin vän när de mobbades som barn.
Stan stöter på en gammal barndomsvän, och plågas av minnet om hur han inte stod upp för sin vän när de mobbades som barn. Stan lovar att gottgöra sitt misstag genom att hjälpa sin gamla vän hitta ett bättre jobb och börja ett nytt liv. Varje försök som Stan gör för att gottgöra det förflutna slår tillbaka, ända tills vännen avslöjar vad som verkligen hände kvällen de blev mobbade.