PORTRAITS DE VOYAGE : SYRIE - LES KASHASHS
Kashash är duvuppfödare som har ett dåligt rykte. De arbetar på hustaken i Damaskus och sägs vara aggressiva till sin natur och har ett rykte om sig att vara tjuvar och lögnare. En av dem berättar om sin passion.