Hemsökt
På Halloween åker utryckningspersonalen på larm rörande en kyrkogård, en hemsökt hövagn och en läskig Hollywood-parad. Maddie tror hon har fått ett spöksamtal från en saknad cyklist. Hen hamnar i en situation på liv-eller-död med pappan som övergav henne. Eddie får åter kontakt med sin fru som har lämnat honom.