Föraning
Daigo har skapat tumult och hotas av byborna. Mashiro försvinner och Daigos utredning hotar att dränka honom. Han får reda på att Karino en gång tog Gin Goto till sjukhuset.Gin hade symtom som liknade TSE-sjuka, en sjukdom som finns på platser där begravningskannibalism förekommer.