Boy Trouble
Medan tjejerna förbereder sig inför Atlanta Next Fest, försätter en chockerande utveckling gruppen och deras drömmar i fara.
Medan tjejerna förbereder sig inför Atlanta Next Fest, försätter en chockerande utveckling gruppen och deras drömmar i fara. Carlotta och Cotton är fortfarande oense, men när en hemlighet kommer ut förändras saker för alltid och tjejerna får chockerande nyheter.