Scarlet Witch
Wanda Maximoff når de högsta topparna och de lägsta dalarna. Elizabeth Olsen, Wandavisions producenter och många andra som har bidragit till historien om Scarlet Witch berättar om hur karaktären har framhärdat genom alltihop. Med en modig supersupporter och skådespelare som Kathryn Hahn och Kat Dennings berättar den här episoden av MPower om kraften hos en kvinna som jobbar på sina egna villkor.