Röjar-Ralf: Sockerkickbil
Familjen Kurzawa får en kick när dom hjälper Amber att skapa med inspiration av Disneys ”Röjar-Ralf”. Det här projektet kräver mycket fokus och uppmärksamhet på detaljer, eftersom det innefattar många olika delar. Om dom lyckas slutföra uppgiften, kan dom se fram emot en skön åktur.