Gått smidigt
Eph och Nora kämpar för att rädda kapten Redferns liv innan de konfrontoneras av virusets fasansväckande effekt. En kraftig ökning av råttangrepp varnar Fet om att någonting oförklarligt händer djupt under staden.
Eph och Nora kämpar för att rädda kapten Redferns liv innan de konfrontoneras av virusets skrämmande effekt. En kraftig ökning av råttangrepp varnar Fet om att någonting oförklarligt händer djupt under staden. Setrakian, som är frisläppt från häktet, påbörjar sin egen skoningslösa plan för att stoppa spridningen av smittan.